Technisch Facilitair Manager
Locatie
Terneuzen
Functiebeschrijving
Ben jij een echte regelaar met technisch inzicht en oog voor een goed
georganiseerde werkomgeving? Wij zoeken een facilitair manager die graag
zijn of haar handen uit de mouwen steekt én het overzicht bewaart.
Wat ga je doen?
Als Technisch Facilitair Manager zorg jij dat alles rondom onze gebouwen, terreinen
en facilitaire zaken goed geregeld is. Je geeft leiding aan een team met onder
andere een conciërge, medewerkers van de technische dienst en een facilitair
medewerker. Samen zorgen jullie voor een veilige, schone en goed werkende
omgeving voor al je collega’s. Jij houdt je bezig met onderhoud, energievoorziening,
beveiliging en nog veel meer. Soms regel je dingen vanaf je bureau, maar je bent
ook regelmatig op de werkvloer te vinden. Als meewerkend voorman ben jij het
aanspreekpunt voor collega’s en externe partijen.
Wie zijn wij?
Wij zijn een veelzijdig concern met meer dan 45 dochterondernemingen en een geschiedenis van ruim 110 jaar. Als leverancier en producent van bouwgrondstoffen, eindproducten en bijbehorende diensten ondersteunen wij de bouwsector in de volle breedte. Het hoofdkantoor is gevestigd in het zuiden van Nederland.
Als betrokken familiebedrijf zoeken wij continu naar nieuwe kansen en mogelijkheden zowel voor onze medewerkers als voor de organisatie als geheel. Duurzaamheid en milieubewust ondernemen staan hoog op onze agenda; we zetten actief in op CO2-reductie en -compensatie.
Dit breng jij mee
Jij bent een praktische facility manager die makkelijk schakelt tussen denken en
doen. Je hebt technisch inzicht en vindt het leuk om een team aan te sturen en
samen de klus te klaren. Verder heb je:
- Mbo+ of hbo werk- en denkniveau (bij voorkeur in een technische of facilitaire
richting);
- Ervaring als facilitair manager of in technisch beheer;
- Kennis van gebouwen, installaties en regelgeving;
- Goede communicatieve vaardigheden en een oplossingsgerichte instelling.
Dit bieden wij
Jouw werkdag? Die is nooit hetzelfde. We vertrouwen op jouw kennis en ervaring en
geven je de vrijheid om verbeteringen door te voeren en initiatief te nemen. We
vinden een fijne werksfeer belangrijk: collega's staan voor elkaar klaar en er is altijd
ruimte voor een praatje. Verder kun je rekenen op:
- Een salaris dat past bij jouw kennis en (werk)ervaring;
- Goede secundaire voorwaarden, waaronder pensioenopbouw en reiskostenvergoeding;
- Minimaal 25 vakantiedagen;
- De mogelijkheid trainingen en/of opleidingen te volgen die jou helpen verder te groeien binnen je functie of binnen ons bedrijf;
- Een warm welkom in een hecht team die klaarstaan voor elkaar. We nemen
- de tijd je alles te vertellen over onze processen, afdelingen en missie.
Meer informatie:
Voor meer informatie over deze positie kun je contact opnemen met Martin Hollestelle via martin@c-workz.nl. Heb je meer vragen? Dan is Martin telefonisch te bereiken op 0031 6 53867479
Liever direct reageren op deze functie? Vul hiernaast het formulier in.