Service Coördinator
Locatie
Hulst (32 uur)
Functiebeschrijving
Voor een klant in Hulst zijn we op zoek naar een service coördinator
installatietechniek.
Ben jij een planner met een talent voor optimalisatie? Hou je van uitdagingen en
puzzelen? Ben je sterk in het stellen van prioriteiten en dus een waar organisatietalent? Wil je bijdragen aan de klanttevredenheid en het verder
uitbouwen van de serviceafdeling? Dan zoeken wij jou!
Een boeiende baan als spil tussen de klant en de uitvoerende monteurs van de service en onderhoudsafdeling. Je hebt nauw contact met beiden en zorgt dat onze
servicemonteurs efficiënt worden ingepland. Samen met je twee directe collega’s binnen de planningsafdeling vorm je een zelfstandig team en ben je gedreven om van deze groeiende afdeling binnen de organisatie tot een succes te maken en deze verder te doen ontwikkelen.
Dit ga je doen
- Het plannen en coördineren van servicemeldingen en onderhoudswerkzaamheden.
- Het bewaken van de voortgang en het schakelen bij wijzigingen.
- Het communiceren met klanten, monteurs en interne teams.
- Het zorgen voor een optimale bezetting en het efficiënt inzetten van middelen.
- Het signaleren en oplossen van eventuele knelpunten in de planning.
- Het leveren van een waardevolle bijdrage in de doorontwikkeling van de afdeling, zowel op procesmatig als commercieel gebied.
Dit breng je mee
- Je hebt een HBO opleiding in de richting van techniek, bedrijfskunde of management en de wil om je te ontwikkelen in een dynamische branche.
- Je kan goed omgaan met dynamiek en meerdere ballen in de lucht houden.
- Je bent klantgericht, hebt sterke communicatieve, commerciële en organisatorische vaardigheden.
- Je bent beschikbaar voor 4 dagen (32 uur) per week.
Doorgroeimogelijkheden:
- We staan open voor een diversiteit aan kandidaten en kijken bij voorkeur uit naar iemand met een hoger denkniveau en een proactieve instelling.
- Het zou fantastisch zijn om een collega aan te trekken die niet alleen de rol van planner met enthousiasme oppakt, maar ook actief bijdraagt aan de verdere ontwikkeling van onze serviceafdeling. Iemand die meebouwt aan de processen binnen de serviceafdeling en vervolgens eventueel weer doorgroeit naar een nieuwe uitdaging binnen ons bedrijf.
Wat bieden wij?
- Informele sfeer binnen een enthousiast team.
- Uitdagend en afwisselend werk.
- Een mooi salaris waar je blij van wordt.
- 20 snipperdagen en 10,4 ATV dagen, tot 6,4 dagen verlof aan te kopen ( gebaseerd op een werkweek van 32 uur )
- Collectieve ziektekostenverzekering.
- Pensioenregeling via PMT + extra mogelijkheid bij 60-jarige leeftijd 80% werken, 90% salaris, 100% pensioenopbouw.
- Gezellige activiteiten en bijeenkomsten.
- Mogelijkheden tot persoonlijke groei door het volgen van cursussen en opleidingen.
- Fietsplan.
Meer informatie:
Voor meer informatie over deze positie kun je contact opnemen met Martin Hollestelle via martin@c-workz.nl. Heb je meer vragen? Dan is Martin telefonisch te bereiken op 0031 6 53867479
Liever direct reageren op deze functie? Vul hiernaast het formulier in.
